Štanga.lt
Kultūrizmas, fitnesas, pratimai, dieta, papildai

 
 


Mityba

2013/01/08

Mitybos planas svorio metimui

Daugiau straipsnių parašytų »
Parašė: Stanga.lt
Žymos:
Lieknėjimas

Mitybos planas

Pirmas valgymas: stiklinė obuolių ar apelsinų sulčių (ar vandens), avižų košė su agurku (arba 3 kiaušinių baltymai ir 1 trynys), kavos (arbatos) puodelis
Antras valgymas: 1 indėlis jogurto ( 1-1.5 proc. riebumo ) ( arba arbata ), kivis/obuolys/apelsinas/bananas
Trečias valgymas: vištiena arba jautiena (žuvis) 100g, ryžiai (puse maišelio), pomidorai, agurkai ir 1 apelsinas (11 val.)
Ketvirtas valgymas: kavos (arbatos) puodelis, sauja razinų/arba riešutų (arba obuolys)
Penktas valgymas: 3-4 ryžių paplotėliai, stiklinė sulčių
Treniruotės laikotarpis
Šeštas valgymas: varškės pakelis, 1 vaisius, arbatos puodelis.
Paįvairinimui: grikiai, ryžiai, makaronai. Mėsa – veršiena, vištiena,kalakutiena, žuvis – karpis,menkė, juros lydeka, tunas, lašiša. Vaisių bei daržovių kuo daugiau. Būtina gerti daug vandens.

Taip pat reikėtų vengti padažų, duoną rekomenduojama valgyti rupią juodą (geriausia „rugelis“). Pienas bei jogurtas 1 proc. riebumo, varškė – 0,5 proc. riebumo. Sultys – bananų,obuolių, greipfrutų, apelsinų. Vaisiai – mandarinai,obuoliai, kiviai, greipfrutai, arbūzai, vynuogės. Daržovės – agurkai, pomidorai, burokėliai, pekino kopūstai, morkos.

Tai tik pavyzdys, nebūtina konkrečiai valgyti viską taip kaip pateikta – galimi pakeitimai. Pavyzdys padės orientuotis kaip atrodo mitybos planas.

Nepamirškite vartoti vitaminų.






 
 

 
kiauliena

Masės auginimo mitybos planas

Žemiau yra du mitybos pavyzdžiai kaip priaugti masės. Mitybos planas pritaikytas vyrui 80-90kg. Esate masės auginimo sąstingyje? Šis  mitybos planas ir  raumenų auginimo principai padės priaugti svorio!     ...
parašė Stanga.lt
3

 



8 Comments


  1. Kristina

    bandysiu pagal si mitybos planeli savaji pasidaryti, labai noriu grazios figuros vasarai :))


  2. Aš tiek nesuvalgau kiek čia parašyta :-O . Teks viską dalinti per pusę 😀 . Ar kas bandėt laikytis šito mitybos plano? Man atrodo, kad jo besilaikydami\os tik priaugsite svorio :(


  3. vitalija

    Sveiki,noreciau suzinoti kiek kartu per sav.ir kokius pratymus daryti?kiek kartu per diena ir kas kiek laiko valgyti?mano treniruotes bus 10-11val,arba 14val.Man 36m.ugis 175,svoris 96kg.Lauksiu jusu atsakymo,aciu.


  4. Protingas

    Jus merginos uzaukit ir netingekit pasiskaityt internete :) I diena butina valgyt 5-6 kartus, isgert 2-3l vandens bei sportuoti jeigu norit grazios figuros… Sako dar ar nepriaugsiu svorio :DDD Juokdare


    • Rima

      Pritariu, ir maisto planas visai dera, as pagal panasu dabar gyvenu, ir sportuoju, svoris krenta, nors ir po truputi.


  5. Man trenerė taip pat yra sudariusi mitybos planą, bet prie visų šių dalykų (vitaminai ir pan.) galiu dar pridurti, jog labai svarbu gerti vandenį ir gerti jo daug. Atrodo tai nieko nuostabaus ir visi tą žinome, bet dažnai pamirštame. Juk ne iš oro mūsų kūną sudaro kone 70 proc. vandens.


    • medis

      trukstama kieki vandens organizmas dalinai pasisavina is maisto, ko pasekoje nevartodami pakankamai vandens ryjam viska is eiles ir tokiu budu priaugam papildomo nereikalingo svorio.


  6. Ka galvojat apie kefyro dieta?



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


 
Nemokamas Maisto Papildų Gidas
Įvesk savo el. pašto adresą ir gauk mūsų nemokamą el. knygą apie tai kaip išsirinkti būtent tau tinkančius maisto papildus!
MAN NERŪPI
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Nepraleisk šio šanso. Neturi laiko? Parsisiųsk dabar - paskaityk vėliau.
×
×
WordPress Popup Plugin
error: Content is protected !!